Laman

Satu kali cuba mahu lagi.... SEKS dengan Kambing!

Satu kali cuba mahu lagi....lama - lama jadi ketagih..

Seram sejuk dengan kisah keberanian manusia generasi lahiran 90 an, 2000 an.....bukan bermakna lahiran thn sebelumnya tiada yang berani....

Baca akhbar The Sun....kata kebanyakkan anak gadis yang lari dari rumah adalah hasil daripada pujukan boyfriend...(boy frog)...kononya menjanjikan kehidupan yg lebih baik setelah keluar drpd kepompong ibubapa....Amboi....gadis! umurnya sudah tentu 17 tahun & kebawah... lelaki yg kononnya boleh memberikan kebahagian sudah tentu umurnya lebih 19 thn....kerja da konon....

Lagi...baca Daily Express.....seorg bapa buat laporan polis anak gadisnya dirogol dan dicabul...anak gadis 13 tahun...BUDAK2 lelaki yg masih pakai seluar hijau itu umur 17-19 thn... mereka berganti merasman nenen dan ........................................ yg satu ini merakam aksi berani itu... nasib baik 13 tahun..jd bapa ble buat laporan merogol.....

Lagi2 baca kosmo online....ketagih seks! sanggup buat dengan kambing!...eh ....sanggup buat seks dikandang kambing!!!!!! Lerr........murahnya kemaluan...

Hari tu....pergi watson CP, alalalla terbahak2 sepasang budak muda ini pilih2 kondom....cuba berfikiran positif dgn mengatakan mereka adalah suami isteri cuma rezeki mereka awet muda dan saiz badan kecil.... tapi tgk perangai....palis2...

******* Hari ini aku mengeluarkan perkataan yg sudah lama aku mansuhkan dlm mulut ku.....aku betul2 marah....aku marah bila org lain terutama org yg aku tdk RAPAT cuba bermain, bergurau dgn harga diri aku ....aku punya mak, aku punya bapak, aku keluarga, aku punya kawan2 dan aku punya bangsa yang semuanya org baik2 serta bangsa yg berpegang pada siri' ....... Senyum...cara lain mengawal marah ku... Aku bersikap terbuka namun terbatas....**********


Tiada ulasan: