Laman

Awas! Wanita bujang...

Keras sangatkah amaran tu? Sebenarnya bukan amaran cuma peringatan untuk kalian dan tentunya untuk aku juga...... Cinta..sangat subjektif bagi aku tafsirkan...kurang pasti apa sebenarnya definisi yg tepat.. Namun pastinya dalam cinta itu ada kasih, sayang dan kasihan.


Macam perasaan itu timbul? Saya yakin masing2 sudah tahu..ini ilmu hidup..bukan ilmu untuk lulus peperiksaan semata...Bermula dengan suka....peduli...kasih....sayang....dan kasihan..... Macam2 "kaedah" untuk seseorg itu mengekspresikan sukanya... ada yang kemaruk, angau...ada yang sanggup hilang egonya, daranya, malunya semata mahu menunjukkan konon cintanya cinta mati.. Matilah! Dan ada juga jenis manusia suka tapi malu dan semalunya...hanya mampu merasakan "aku suka dia" .. "aku jatuh cinta"..dari kejauhan walaupun dia di depan mata ..dari dalam hati walaupun hari2 berjumpa....Pendamlah! akhirnya gigit jari..... Dan juga...ada manusia jatuh cinta...rasa suka...namun dia boleh mengawal perasaannya, emosinya gelora jiwanya..kerana dia tahu..Cintanya itu adalah cinta terlarang...


Cinta Terlarang......


Cinta terlarang..dilarang..larangan...


Ini kisah si Dara di zaman batu.....


Tiada ulasan: