Laman

Menjejak Kasih..

Kasih yang dijejak.. Kedatangan ku ke KL memanglah telah dirancang sebulan yg lalu cuma aku tidak ada tujuan khusus untuk shoping raya sepertimana org lain fikirkan. Aku hanya ingin bertemu SEBAHAGIAN insan2 istimewa yg pernah menjadi sebahagian penguat semangat ku..yg telah menjadi penasihat, pemotivasi, penenang diri ku... Mereka diantara insan2 istimewa pernah sejalan dan sejuang dan aku tahu mereka tahu SEBAHAGIAN drpd aku dan jalan hidupku. Cukup memahami.
Cuma dikesempatan yang SANGAT singkat ini tidak memberi peluang yg lebih untuk kita saling menatap. Melihat perubahan. Melihat perkembangan. Aku terkilan...masa cukup singkat utk aku....InsyaAllah lain kali..
Aku tahu, seribu kali satu soalan...dan soalan utama kedatangan aku ke ke sini membikin kalian ingin tahu.. dan berharap satu perubahan dalam cerita hidup aku. My dearest friends..tiada yg jawapan yg jelas utk soalan itu. Dan tiada yang berubah kalau itu yg kalian amat harapkan. Apatah lagi untuk masa terdekat ini. Bukan diri tidak menerima nasihat. Bukan diri tidak mahu mendengar pesanan kalian.....Hati sudah begini....Cuma aku harap harapan kalian itu diiringi dengan doa....Doa..

Aku berdoa n berharap kalian wahai sahabat2 istimewa ku sentiasa dalam lindungan dan keberkatan Allah. Untuk Sabahat2 yg tidak sempat aku temui dan khabarkan kedatangan ku ke Tanah Semenanjung...Aku minta maaf..bukan tak ingat, tetapi saja buat tak ingat kerana aku tak mahu menyusahkan kamu...
******Nun, maafkan aku tak bgtau ko. Aku tau Bentong - KL tak jauh..
tapi aku tak sangka plak ko xcdent...really2 sowri my dear...
Kak B, Ari sangat2 minta maaf...aku tau kak B selalu tanya bila nak g Johor...InsyaAllah...
Aku akan melawat kalian...Aku nak g Perak Juga...apa dah crita Abg Nuaq tue....
Achik...achik senyap jer...Achik kat Ganu or Pahang?
Masni....anak dah ramai erk...Still di Jengka kah?
Oh ya...Along Basri nak g KK cuti Disember ni.....sila2..

2 ulasan:

MaizaC'Joe berkata...

Ari..

sedih semacam ja baca n3 ari nie... w'pun kita br kenal tp saya senang berkawab dng Ari.. w'pun jauh tp tetap di hati..

Tea Cha Hai berkata...

Mai..sedih ke? Leeerr bikin sedih saja N3 sy ni...Asalkan jgn nangis....serba salah pulak saya jadinya...
Rindu ngan kawan2 n kenangan..

Yah...jauh tapi dekat dihati...
Semoga ceria selalu...