Laman

Tanpa keberanian sesuatu itu tidak akan berlaku

Tanpa keberanian, sesuatu itu tidak akan berlaku.

Perlu ada keberanian jika inginkan sesuatu.

Perlu ada keberanian jika inginkan perubahan.

Perlu ada keberanian jika mahukan sesuatu itu terjadi.

Perlu ada keberanian jike idamkan sesuatu itu menjadi realiti.

Perlukan keberanian.

Berani.

Hari ini aku berani kerana aku tahu aku betul. Hari itu aku berani kerana aku perlu berani. Hari lalu aku berani kerana aku terpaksa berani. Hari tertentu aku berani kerana aku takut.

Aku perlu berani. Bukan! Aku perlu lebih berani. Hidup di jalan walau nampak lurus dan selesa namun, perjalanan masih jauh. Kerana masa tidak pernah menunggu atau memilih kasih siapa yang dia tunggu. Perjalanan harus diteruskan. Teruskan dengan KEBERANIAN yang ada.
Aku perlu LEBIH BERANI! Bukan zaman yg meninggalkan kita. Kita yang jauh mundur jika kita tidak berani. Kan menjadi barang hiasan yg nampak gah walau lusuh dan tidak lagi boleh digunakan. Zaman tetap berubah. Masa tetap berjalan. Kita perlu BERANI utk mengejar jejak yang ada bukan hanya berlari ke langit.


Atau kita perlu LAGI2 BERANI.!!!?????
Hinggah menjadikan diri tak sedar DIRI.!!

1 ulasan:

KTS berkata...

diri mesti BENAR.. baru boleh berani..

:D