Laman

Pergi... dan aku rasa lebih bahagia..

Sudah memadai memberitahu mu apa yang aku rasa.

Ternyata persoalan itu hanya fikiran hati bukan naluri.
Rasa Hati...
Ingin sekali seperti tawanya bayi..
Menyemarakkan rasa kasih ibunya..
Ingin sekali seperti tawanya kanak2..
Berterimah kasih atas kurnia kasih ibunya.



Namun aku punya kesedaran yang tinggi.
Aku sudah dewasa.
Cukup dewasa
Umur.
he3


Layannnn....
Cabaran mendugaMeninggalkan lukaMembuatku tegarLepaskan semuaNamun dalam jiwaPenuh dengan cintaDalam pun ku hindarinyaMengapa berdustaMenciptakan dukaHambar ku melaraMenjadi masalahNamun ku percayaDi dalam doaPastikan datang bahagiaCerita duniaHanya sementaraJuara hanyalah cintaWalau dicercaWalau dihinaTak mengapaSementaraWalau didugaWalau terseksaAku setiaPada cintanyaKu tawarkan cintaKau balaskan laraTapi aku redhaKu yakin kudratNyaTidak ku memaksaMalah ku percayaCinta penakluk semuaAku wanitaBukan bonekaKu tidak akan melutut pada ego si diaAku percaya ada cahayaMelindungi si pencinta

Tiada ulasan: