Laman

Aku Tak Setuju!

Hari ini aku ada tiga waktu. Semuanya aku dah rancang dua hari sebelum hari ini. Pada waktu pertama ianya berjalan dengan baik. Ada yang tak baik pun itu datangya daripada aku sendiri bukan daripada murid. Murid hanya mengikut apa yang dikatakan dan disuruh sifunya.


Waktu kedua dan ketiga pada waktu selepas rehat. Apa yang kurang menggembirakan aku ialah aku terpaksa tidak melaksanakan aktiviti p&p. Bukan apa dan bukan salah siapa ja.. Cuma aku dah sedia nak rak (ceewah) tapi...... Aku cuma nak nyatakan aku tak berapa setuju sistem ni...Lagipun boleh dilaksanakan selepas 11.55 a.m. Namun kena ikut jugalah. Dah namanya GDL paham2 lah nanti dikatakan melebih2 pula. Sungguhpun begitu, aku tetap menjalankan p&p tetapi terus kepada Langkah 3.... Tak pa la. Lagipun murid2 dah kehilangan mood belajar coz dorang dah banyak main dan disambung plak 1 waktu lagi....


Tiada ulasan: