Laman

Old version! Versi lama bukan versi tua...

Salam.
Beberapa hari ini jiwa Ku tak berapa stabill... beberapa kerja bertangguh yang Aku tak selesaikan lagi.. Yah, Aku pikir Aku terima kerja2 ini untuk menyelesaikan masalah yg satu ITU tapi masalah yang satu INI pula timbul..Masalahnya bukan daripada siapa2 pun, dari Aku juga..suka sangat bertangguh..penyakit dari zaman studi lagi...Kenapa Aku bertangguh? Aku punya sebab sendiri, yg penting bukan sebab sengaja ditangguh2...... Kepala Aku dah mula "jam" ala ala lembab gitu, idea2 bernas sudah mula lapuk, idea2 kreatif & inovatif dah mula lusuh... Warghhhh!!!! Its not me! Kenapa erk? May be...Yah bukan may be lagii...sure! kompom!..
Mari Aku pikir2 sebabnya sebelum Aku semakin buntu, blur2, b****, b**** dan keluarga segala "B".
Sebab2nya
1. Aku sudah kurang membaca
2. Aku sudah kurang berbincang (tentang isu2 yg isu...bkn gossip/ mengumpat)
3. Aku belum jumpa org tempat Aku boleh berkongsi (baru2 ni Aku sempat kongsi ilmu dgn satu parents, Aku suka coz Aku ble janah otak ku ini)
4. Tiada sesuatu yang "memaksa" Aku untuk menambah ilmu....
5. Actly its not Me ba...tapi as I said, Im not perfect person or Very2 nice person ba.... salah satu sebabnya coz may be kini Aku suka bercerita ttg org lain drpd cermin diri sendiri.. Utk ini Aku tak salahkan sesiapa, takkan salahkan enviroment atau apa2, dari Aku saja ba...
Macam mana nak selesaikan..
1. Banyakkan baca, Ilmu di hujung jari
2. Baca pelbagai ilmu supaya dinamik walaupun diletakkan di mana2
3. Jangan anggap bahan bacaan semua betul. Anggap sebagai panduan/rujukan bukan pegangan.
4. Urus masa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5. Takda jumpa sesiapa utk dijadikan teman berkongsi ilmu & pendapat di alam realiti, alam maya kan ada...Zaman dah merubah, dunia dah maju...
Dalam kebuntuan Ku..Aku berlayarlah ke pulau bahagia....hehehe...Internetlah! takda pulau2 lain..jenguk2 nertwork yg Along Basri bikin untuk kami X- Pelajar Sekolah Psikologi dan Kerja Sosial, 2001 - 2004. Salut la ko Bro! Engko berusaha keras untuk ini.. siap balik kg bongkar segala harta karun semata2 nak upload gambar lama kita.... Ada time aku tlg upload juga ba...Tapi gambar yg ko ada tu yg Aku ada juga...hehhehe...
Macam2 kenangan selama 3 tahun studi... Ketawa, sedih, nangis dlll semua kenangan terindah yg mendewasakan..Cinta & Persabahatan adalah ramuan dalam kenangan itu.. Ada yang Cintanya kekal, ada yg sekerat jalan, ada yang hanya menyimpan rasa Cintanya. Apapun kita masih semua kekal sebagai SAHABAT.
Aku yg bertanda merah.. Aku dulu2 memang "ganas", itu cara Aku...tak boleh dinafikan.heheheheheeeeBeberapa SAHABAT yang tahu akan network ni dan sudi join.

Its Me now but not forever... Aku tak nak hanya menjadi seperti mana Aku sekarang..Bukan bererti Aku akan jadi orang lain. Aku mahu jadi yang lebih baik.

Ini Aku punya logo...logo ka? Bukan. trademark? Bukan... Kira macam aku punya CHOP lah..Susah2 my sign. Ari nama panggilan Ku. Kebanyakkan kawan2 lama Aku panggil Aku dengan nama ini. Cuma kini, pelbagai nama yg Aku dipanggil... Apappun Aku serahkan keada Si Pemanggil Aja (nama yg baik aja tau!)..kerana dengan itu Aku boleh agak siapa yang memanggil Aku hatta melalui email atau SMS.

http://spsiksofums.ning.com/photo?page=3

1 ulasan:

Three stooges berkata...

Rilek lah kalau jam otak..cadangan aku better buat keja tu secara berkumpulan @ muafakat baru lah tidak tertangguh. Kalau nak minta pandangan lagi singgah lah ke blog kami tue..