Laman

Matinya seorang Ibu dan Matinya Seramai Anak

Salam Manis dari Ku yang Manis.. :-)
Aku dapat gambar - gambar ni dari email....Kasihannya Kita bunuh seekor yang mati ada berekor - ekor... Tapi itulah kos lepas yang perlu kita laksanakan kalau tidak, ada banyak perkara lain yang tidak diingini lagi akan berlaku.. Samada cara ini betul atau tidak itu terpulanglah.. Mungkin cara ini cara paling baik untuk mereka buat masa itu kerana mereka tidak punya pilihan lain atau tidak diberi pilihan lain pada masa itu..atau pilihan yang ada pada masa banyak cuma pilihan ini yang terbaik..
Aku... Kehidupan Aku.. Aku dan kehidupan Ku... Banyak perkara yang memerlukan Aku membuat pilihan.. Ada yang Aku pilih tanpa berfikir, ada yang Aku pilih dengan berfikir pendek ada yang Aku pilih dengan berfikir panjang.. Seribu satu perkara dan pilihan. Perkara - perkara ini datang dengan kebetulan dan juga terancang.. Terancang!!? Walaupun adakalanya sakit untuk membuat pilihan namun ia cukup mendewasakan..
Terima Kasih! Syukur kepada MU yang Maha Besar memberikan Aku sedikit kesempatan untuk memilih.. Aku memohon kepada Mu untuk memberikan Aku waktu dan kesempatan untuk menikmati kehidupan ini dengan 'manisnya'... Dalam Engkau mengurniakan 'kemanisan' itu, kurniakanlah Aku kekuatan untuk membentengi diriKu untuk tidak tenggelam dan terus tenggelam.



Aku yang Manis ini ingin mengucapkan SALAM MANIS untuk anda semua.. Yakinlah pada yang Maha Pengasih..Segala yang 'pahit' pasti ada 'manis'nya pada masa hadapan... Muuuuuaaahhhh!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebisa-bisa ular pasti ada kemanisannya...

apa da saya melalut....

Adry berkata...

uish.. ulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar


Adry @ http://www.adrysabry.com

Tea Cha Hai berkata...

Kalau mimpi kena patuk ular betul ka petanda nak kahwin da? hehhehe