Laman

Tanda-tanda tekanan

Salam.
Sebelum ini aku tidaklah tertekan pasal tidak membuat sebarang persediaan untuk praktikum sehinggahlah Acai dari nun jauh d SDK menelefon memberitahu ku yang PP akan datang memantau. Wahahahhaha padan muka aku... dah namanya tertekan..stress orang puti bilang.. apa pun yang aku cari tak jumpa.. Aku nak perbaiki RPH ku yang sepatutnya dihantar 2 minggu yang lalu (dah kena pen merah pung!) dan juga copy paste untuk minggu ni (hehheheheheh). Tapi malangnya RPH tu tak jumpa2 juga. "Duduk diam2 dan baca Selawat 3 kali!" kata adik ku yang bengang tengok aku pusing2 dan bising2. Tak jumpa juga.. Maknanya ia tertinggal di sekolahla tu. dah 3 hari org cuti baru aku nak cari!
Tak palahh tarik nafas dalam2 hembus.. mari kita makan sanggara pappe' sambil tengok AF kejap...saja nak tengok AC!
Fail yang ku pegang dan kujaga selama tiga bulan 17 mac till 20 Jun 2008. Tak sabar ku melepaskan tittle GDL ku.. Aku nak gaji.. gaji untuk bantu keluarga ku dan diri ku...








Tiada ulasan: