Laman

Pregnant Hamil Mengandung Mattampu

Salam. Petang 110808 ni Aku dapat panggilan daripada nun jauh dari Jakarta... Siapa? My beloved kawang Ieya! Wah! Omongnya udah kayak orang Jakarta! Im really miss her... Happy go lucky orangnya..tak heran ramai peminat time bujang...hehhehehehheh. dah la hitam sweet...bolong cenning... Banyak2 gambar..gambar ni ja' Aku dapat share...gambar ni amik time di kedai baju...dia bli baju kahwin dan baju tema di sinilah!
Eh! Itu kisah tahun 2007. Ini Kisah July 2008. Dia dah mengandung! Alhamdulillah.. Katanya hidupnya kini bahagia dimanjai suami...hhuhuhuhu jeles gue...
Aku pun kongsi la apa yang Aku dengar2 daripada orang lain dan drpd juga bacaan ku...Itu sahaja yang Aku mampu dan tahu buat masa ni... Erm....utk yang lebih2 Aku servaylah dr internet! Dan inilah Aku dapat. Mungkin penting untuk Aku di masa depan....
Amalan Surah2 Semasa Mengadung
Surah al-Fatihah - Untuk menerangkan hati dan menguatkan daya ingatan
Surah Maryam - Untuk memudahkan ibu bersalin dan memperolehi anak yang sabar dan taat.
Surah Luqman - Untuk memperoleh anak yang cerdik akal dan cerdik jiwa.
Surah Yusuf - Untuk memperoleh anak yang cantik rupa dan cantik akhlak.
Surah Hujurat - Untuk memperbanyakkan susu ibu da dan anak bersifat berhati-hati
Surah Yaasin - untuk ketenangan hati dan anak tidak terpengaruh dengan godaan syaitan yang mengajak kepada maksiat.
Surah Taubah - Untuk membersih jiwa dan terpelihara daripada maksiat.
Surah an-Nahl - Untuk melahirkan anak yang berdisiplin.





Tiada ulasan: