Laman

Free Blog Tamplate and Skin

Mahukan perubahan!. Ini lah jadinya Aku dah bertukar HIJAU. Budak baru belajar... dan tertarik dengan tamplate / skin blog orang lain. Aku pun inginkan perubahan dan kalau boleh lain daripada yang lain.
Rupanya banyak benda yang Aku tidak tahu dan semuanya ada di hujung jari. Yah walaupun dihujung jari tapi sekiranya tiada sikap ingin tahu dan mahukan perubahan, apapun Aku tak jumpa atau dapat dan kongsikan. Hanya taipkan "free blog tamplate / skin" atau "tamplate percuma" di google. Banyak pilihan! Apa yang terkeluar dalam minda Ku..."macam mana dorang buat ni ar?" "Lama dah benda ni, Aku baru mau belajar." Berangan - angan juga nak buat tamplate or skin sendiri.
YAh! pilih - pilih punya pilih...argggggghhhhhhh!!!!!!! Rosak blog Ku! Tapi terpaksa Ku terima kerana itulah harga yang Aku perlu bayar untuk perubahan! dan akhirnya inilah hasilnya... Hriah dalam Hijau! I'm in Green!

Tiada ulasan: