Laman

Mini Met- Speacial Olympics KK



Fuh! Sudah dua tahun rupanya aku dalam dunia ini. Banyak ragam dan pesen sudah aku alami. Tahun ini atlit kami kurang berbanding tahun sebelumnya. Yala.. yang lain sudah menjejak kaki ke Sek Men. Satu perkara yang membanggakan ialah kebanyakkan bekas2 murid SKBP tidak lupa akan guru lama mereka hatta mereka yang sudah 2/3 tahun meninggal sek men. Walaupun acara kali tidak sesempurna mana, namun ia berjaya mengeratkan hubungan sesama PK. SO merupakan satu2 NGO yang aktif melibat murid2 PK dalam aktiviti luar. Sekurang2nya murid2 PK ini tidak berada dalam ruang lingkupnya sahaja. Tahniah sekali lagi kepada SO KK. Aku tahu bukan ini sahaja aktivit yang akan dan telah dianjurkan untuk kanak2 mahupun dewasa PK. Sejak setahun aku dalam PK ini, aku belum lagi terlibat dalam aktiviti anjuran JPK atau Unit PK. Aku kah yang tidak prihatin atau sememangnya pihak jabatan kurang aktif?

Tiada ulasan: