Laman

Seindah Jalan Itu

Jalan yang pernah aku takuti
Saat cahaya ditelan kelam
Saat hitam mencuri putih
Hinggah hati tertutup dalam

Disaat paluan hati memulakan rentak 1
Membunyikan irama kasih yang 1
Mengapa ada saja yang datang bukan 1
1 1 1 1 mengetuk tanpa berani masuk walau langkah 1

Jalan yang pernah aku lalui
Sekali lagi mencuba mencuri mencari mencerai simpul
Takkan aku mampu bertahan duduk merenung denai
Membiarkan simpul dicuri tanpa sebarang daya terkumpul

Jalan itu pernah aku limpasi..
Sangat luka untuk dilewati..
Lukanya sudah sembuh..
parutnya masih ada..
Berani rasa..
Berani hati..
Berani mati..
Tanpa keberanian apapun takkan terjadi...

:-)
 AriBiy2010; wat date 2day huh???!!!


**** Love dis song...really2 love it  since b4 aku kahwin...eh syilaffff, since b4 dato' CT kahwin.. ;-) ..dekat dihati.

SEINDAH BIASA
Jalan pernah takut ku tinggalkan
Saat bintang tak mampu lagi berdendang
Saat malam menjadi terlalu dingin
Hingga pagi tak seindah biasanya

Takkan mungkin kita bertahan
Hidup dalam bersendirian
Panas terit hujan badai
Kita lalui bersama

Saat hilang arah tujuan
Kau tahu ke mana berjalan
Meski terang meski gelap
Kita lalui bersama

Ku tak bisa merubah yang telah terjadi
Tapi aku akan menjanjikan yang terbaik
Agar kita tak pernah menjadi jauh
Meski beza dermaga untuk kita berlabuh

Pernah kita jatuh
Mencuba berdiri
Menahan sakit dan menangis
Tapi erti hidup lebih dari itu
Dan kita mencuba melawan

Seindah Biasa by CT Nurhaliza...

Tiada ulasan: