Laman

Maafkan Aku..

Sabtu lalu Aku kuar dgn kawan 'seperbesaran'...kiranya kami ni rapat la walaupun masih ada 'rahsiah' diantara kami..(atau cuma 'rahsia' itu untuk Aku sahajakerrrr). Agak lama juga kami tidak bertemu hatta bersms2 ni...Masing-masing dengan ceritanya...eh bukan...Cuma Aku aja yang sedikit keluar dari 'cerita' mereka. Aku tak kisah..kerana ku tahu tiba masanya Aku juga masuk dalam watak cerita itu.
Cerita kami tidak banyak 'update'. Aku apatah lagi...Bukan jenis suka menceritakan cerita2 ku. Apatah lagi kini 'dunia' kami berbeza dan ini sedikit sebanyak membikin 'persepsi' juga berbeza. Yah! untuk pertemuan kali ini Aku kurang berminat untuk bercerita. Aku lebih suka mendengar cerita walaupun ceritanya yang 'itu2' aja. Asal jangan meminta ulasan dari Ku apatah lagi meminta Aku mengulang cerita lama.
Maafkan Aku teman. Bukan Aku tidak gembira dengan pertemuan kita kali ini. Mungkin Aku letih....letih minda dan fizikal...(Ermmmmmm..). Atau Aku belum dapat menyimpan perkara2 'berat' yang berada dalam minda Ku ini di dalam pikiran Ku sebelum bertemu kalian.

3 ulasan:

fadzil hafiz berkata...

apa yg berat sgt tuh???mesti ade perkara yg kamu sembunyikan ni kan??hehe....

Tea Cha Hai berkata...

Erm..tak lah berat sangat..tak da yang disembunyi2kan..hanya bukan orang, tempat dan waktu yang sesuai utk aku ceritakan...hehehhehe

kamar hati berkata...

selamat hari raya... :) :) :)