Laman

kau dihati ku



Salam.
permulaan perjalanan aktiviti baru ku. semoga dengan permulaan hari ini memberi satu lagi warna dalam hidup ku... aku zaman sekolah rendah aku pernah bercita2 ingin menjadi penulis or jurnalis.. yala, hanya kerana keputusan UPSR penulisan aku dapat A. subjek yang lain ok2 ja... zaman sekolah ku, aku ada juga menulis cerpen sendiri.. tapi kasihan entah kemana dah cerpen2 itu.. yang peliknya pada zaman sekolah itu aku brapa minat baca novel cinta remaja... aku lebih minat novel yang lebih dewasa drpd umur form 1 - form 5 ku. aku tak suka novel or cerpen remaja bukannya apa.. mostly watak heroin or heronya digambarkan sebagai seorang yang sempurna. pokoknya hanya mereka yang cantik (F&M) sahaja yang dijatuhi cinta..kikikiki may be aku jeles... aku banyak baca novel or majalah yang lebih dewasa... mungkin kesan dari itu, pemikiran ku berbeza daripada rakan2 lain.. ya la... mempengaruhi sedikit sebanyak mempengaruhi pemikiran dan sikap ku pada hari dulu dan juga hari ini....

hari demi hari berlalu... pada hari ini aku siapa? dalam proses mencapai hari ini aku telah melalui pelbagai warna kehidupan.. sungguhpun aku belum mencapai kepuasan hidup ku, aku gembira telah melaluinya. perjalanan itu membezakan antara aku dan rakan yang lain walaupun ada kesamaan diantara kami.

Tiada ulasan: